Logistikos valdymo sistema – efektyviam ir našiam vežėjų darbui

Logistikos valdymo sistema yra speciali programinė įranga, kurios pagrindinis tikslas – kaip įmanoma efektyviau vykdyti pervežimų veiklą, padėti logistikos įmonėms optimizuoti išlaidas ir kaštus. Turint specializuotus sprendimus visą veiklą galima vykdyti ir greičiau, ir profesionaliau. Tiesa, tokia sistema nėra pigus malonumas, todėl ji naudojama stambesnėse logistikos įmonėse.

Logistikos valdymo sistema leidžia:

  • optimizuoti vartotojų aptarnavimo standartus (vartotojų poreikių, reakcijos į aptarnavimą, bendro aptarnavimo lygio nustatymas); 
  • valdyti atsargas (prekių sandėliavimo organizavimas, sandėlio vietos, dydžio ir skaičiaus optimizavimas, reikalingos produktų nomenklatūros sandėliavimo vietose nustatymas, klientų aptarnavimas laiku); 
  • prižiūrėti transportavimo procesą (transportavimo būdų parinkimas, siuntų formavimas, transportavimo maršrutų nustatymas); 
  • tvarkyti užsakymus (užtikrintas užsakymų informacijos perdavimas, operatyvus užsakymų atlikimas). 

Atsargų valdymas – tai vienas pagrindinių logistikos elementas, kuris privalo būti įtrauktas į vieningą reikiamo klientų aptarnavimo lygio užtikrinimo sistemą. Turint pakankamą atsargų kiekį, įmonė užtikrina nenutrūkstamą gamybos ir realizavimo procesą, išlyginami nenumatyti paklausos svyravimai. Neigiama viso to pusė – tai “įšaldomi” įmonės finansiniai ištekliai, kuriuos būtų galima panaudoti efektyvesniems tikslams įgyvendinti, taip pat gali nukentėti produktų gerinimas, nes tokiu atveju įmonė suinteresuota kuo greičiau realizuoti prekes, o ne gerinti, tobulinti jų kokybę. Atsargų valdymo politika turi apimti visus logistikos sistemos valdymo aspektus.

Atsižvelgiant į komunikacijos svarbą įmonėje, logistikos valdymo sistema leis palaikyti logistikos ryšius tarp tiekėjų ir klientų, atskirų logistikos operacijų, tiekimo grandinės narių, bendrai – tarp įmonės veiklos sričių - logistikos, apskaitos, gamybos bei marketingo. Komunikacija yra efektyvaus sistemos funkcionavimo pagrindas. Dėl to Jūsų įmonė įgis konkurencini pranašumą, kuris vėliau atneš didesnes pajamas.

Dar viena iš didžiausių problemų, su kuriomis susiduria įmonės, siekdamos efektyviai valdyti logistikos sistemą - netinkamas tiekėjų pasirinkimas. Dažniausiai kyla problemų dėl to, kad pasirenkami tiekėjai, nesugebantys efektyviai veikti esant intensyviems užsakymų srautams, dėl to jaučiamas pristatymų uždelsimas, užduočių nevykdymas laiku. Visų šių bėdų Jūsų įmonei neteks patirti, jei bus įdiegta logistikos valdymo sistema.

Investicija į specializuotus sprendimus atsipirks per artimiausius metus. Tiesa, teks pripratinti ir darbuotojus prie naujos tvarkos ir programos. Naujovės gąsdina, bet taupo Jūsų pinigus, bei užtikrina sklandų darbą.

Comments

  1. Labai įdomus įrašas. net nežinojau, kad yra toks dalykas kaip logistikos verslo valdymo sistemos .

    ReplyDelete

Post a Comment