Naujovė klientų paieškai - CRM programa

Perpildytos prekėmis lentynos, visi galimi reklamos plotai jau išnaudoti, darbuotojų dirba minimalus galimas skaičius. Tai sistema, kuria įmonės rėmėsi prieš kurį laiką, nekreipdamos dėmesio į žmones, savus klientus. Juo labiau – kaip juos “išsaugoti”. Taktika buvo elementari – parduoti, parduoti kuo daugiau. Šiandien įmonės, sumažėjus pardavimų skaičiui, stengiasi kuo efektyviau rasti naujų klientų, o jau turimus be galo branginti. Tad pirkėjas ar klientas neretai tampa aukso vertės. Įmonės ima domėtis, ne tik kokie pardavimų mastai, bet darosi svarbu, kas mūsų klientas, norima apie jį sužinoti kuo daugiau. Įmonės užsakinėja tyrimus, kad ištirtų jų pirkėjų tikslinę grupę, taip, žinant “pirkėjų liaudį” galima daug efektyviau ją plėsti, jos ieškoti, o naudojantis CRM programa – visa tai patikimai išsaugoti.

Galioja elementari tiesa - be klientų nebus prekių ar paslaugų pardavimų, o įmonei – jokių pajamų. Seniai žinoma, kad norint pritraukti naują pirkėją įmonei gali kainuoti keletą kartų brangiau, nei dar sykį kažką parduoti jau turimam klientui. Norint padidinti pardavimus neužtenka tik reklamuoti paslaugą ar produktą, nemažiau svarbu pažinti savo pirkėją ar klientą, t.y. reikia geriau suprasti, kas, ką ir kodėl perka. Dėl šios priežasties informacinės technologijos ir pateikė problemos sprendimo būdą – CRM programą (angl. “Customer Relationship Management” - „santykių su klientais valdymas“).

CRM programa įmonei leidžia padidinti pajamas, pakeičiant jau esamus santykius tarp įmonės ir kliento. Sukurta infrastruktūra įmonei leis nustatyti bei kartu maksimaliai padidinti klientų ekonominę vertę ir taikyti veiksmingiausius patikimų klientų lojalumo skatinimo metodus. CRM programa gali veikti tik gerai parengus būsimą strategiją. Jos pagalba bus galima išsamiai išsiaiškinti turimų klientų poreikius, padidinti jų pasitenkinimą, taip pat pakelti klientų aptarnavimo lygį.

Vadinasi, CRM programa padeda geriau pažinti savo klientus, juos išsaugoti, tokiu būdu, žinant jų poreikius bus galima pasiekti didesnių pardavimo apimčių, sumažinti darbuotojų laiko sąnaudas bei bus galimybė analizuoti visus verslo vykdymo procesus. Svarbu, kad tokiu būdu bus taupomos įmonės lėšos ir patiriamos mažesnės išlaidos naujų klientų paieškai.

Comments

  1. Informatyvus straipsnis. Tokios it sistemos verslo valdymui, klientų aptarnavimui puikus pasirinkimas.

    ReplyDelete

Post a Comment